Skip to content

Reklama zewnętrzna. Lokalizacja i inne wskazówki

Posted in Firma

1. Zdefiniuj grupę docelową

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, nierzadko podświetlane bilbordy bądź znaki na zewnątrz budynków w celu promowania produktów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jak przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje też bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy oraz znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to duże plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg lub innych obszarów o wielkim natężeniu ruchu, które zwykle reklamują produkt albo usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.

2. Lokalizacja

Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje mocno istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu winien opierać się na typu reklamowanego produktu albo usługi, grupie docelowej i budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę mnóstwo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz też dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się oryginalnymi pomysłami na reklamy zewnętrzne

Nieszablonowe wpływy na reklamy zewnętrzne są ważne, ażeby dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była realizowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który znajdował się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, dlatego była tak odmienna z owego, co robili wszyscy inni.

Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie oraz jak zapewnić im wartość, której dodatkowo nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy produkt, możesz chcieć zareklamować go w nowoczesny sposób, żeby ludzie zauważyli to, jeżeli idą ulicą albo przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.

Be First to Comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.